I live like it´s the last day of life

Juste, igår var jag på min "pluggautomlands intervju". Nu ser jag verkligen fram emot detta, det är inte helt säkert att jag ska iväg än, men jag hoppas utav hela mitt hjärta! Det var 2 personer med på intervjun som har studerat utomlands och dem berättade hur dom haft det och det var fantastiska historier och jag blev så himla taggad utav att sitta och lyssna bara. Riktigt roligt faktist, men något som var mindre roligt var att jag helt utan förberedelse blev intervjuad på engelska under en kortare stund. Det var hämskt, fick inte ett ord ur mig och det kändes som om jag gjorde bort mig totalt. Men han hade stor förståelse för att jag var lite nervös. haha.

Kanske får byta mitt motto på bloggen, "sista året i Sverige innan USA". Doesn´t it sounds great?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0