worktime

nu står jag och äter en kyckling curry maka på jobbet, mycket folk idag faktist men just nu vart det en liten lucka. thanks god, har haft ett extremt sug efter min macka ett tag nu! mums säger jag bara!

Ikväll vet jag inte riktgit vad som händer men ska antingen ska jag ut med felicia och hennes bror oscars kompisar och äta middag och bowla för oscars flickvän fyller år idag, eller så ska jag äta middag med tjejrna i stan och köra på utgång sen. Får se vad som lockar! Men nu måste jag fylla på med korv!
Cerinas kiosk på Värmdö Golf & Country Club, hål 9

HÄR JOBBAR JAG!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Gulligt litet hus ;P



SV: Tack så mycket, vad glad jag blir :)

2010-10-07 @ 00:34:08
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0