here i come

Slutade idag vid 3, slutar vanligt vis vid 2 på torsdagar men idag hade vi besöka utav SVEA.. snackade om poitik osv. När jag kom hem gick jag ut med min vovve och gjorde klart spanska läxan som är tills imorgon. Skönt!

Nu är intervjun bokat, torsdag kl 18.00  blir jag intervjuad för jag ska förmodligt (inte helt bestämt än) studera ett år på high school efter nian! Nu är jag riktigt sugen faktist, har hört så mycket roligt från vänner som pluggat utomlands! Så då ska dom fråga mig om lite grejer, så som varför jag vill studera utomlands osv. Wihoo!

Men nu ska jag ringa några samtal för jag håller faktist på att söka jobb till både ica, coop och willys! GOODGIRL!

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; åhh vad glad jag blir! bevaka gärna för jag håller på och flyttar från metrobloggen så jag har inte kommit i ordning än ^^



skitsnygga jeans!

2010-09-29 @ 19:00:31
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0