yes i know, im a good girl.

hah, jag är pinsam.. ramlade med moppen, felicias desutom. rädd var jag, det vill jag lova.

aja, idag har jag jobbat hela dagen, eller eftergårdagen som var extrmet suddig,rolig, kaosad och rörig så började jag klockan tolv. Skönt var det i varje fall. Men ja, påvägen hem, fick jag låna felicias moppe, och jag vurpade, precis innan jag skulle svänga ut i en rondell men extermt mycket bilar.

-Shosho här ligger jag, nej jag behöver inte att 3 bilar stannar och hjälper mig men tack ändå!

aja, så ikväll ska jag bara vara hemma och mysa, ta det lungt kanske kolla på en film och ladda om batterierna.
Imorgon fyller syster Izabella år och hon ska väl firas på eftermiddagen, men först ska jag jobba. Är ju ledig från skolan imorgon, studiedag så då har jag annat för mig. Dock har jag extremt mycket plugg framför mig imorgon, har prov i Atomfysik på tisdag och på det provet har jag inte laggt någon energi alls på, så det blir till och plugga imorgon kväll. Dagen innan sådär. Bra tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0